spöööööken

HAHAH
måste bara berätta en sak som hände i skolan idag!

alme och jag satt ju kvar efter skolan. gick till datasalen oh satte oss eftersom jag skulle skriva klart en uppgift vi hade fått, men alme skulle göra klart en bild tills imårn på bilden. så hon tog mä massa färger oh shit upp dit och satt oh måla.

efter ett tag skulle hon gå ut på toan oh göra rent penseln elr nå, och hipp som happ släckte hon lampan! bara utan vidare. och det va inte tänt i korridoren hlr. helt svart så man såg ingenting. och vi skrek som satan kan jag lova er! fyfan vad vi skrek. och vi trodde att vi va själva kvar på skolan för ingen kom när vi ropade. och ingen av oss vågade gå och tända hlr. det spökar på våran skola för dom som inte visste de. dom hängde folk därr för länge länge sen. galgbacken kallas det där skolan är byggd. skojj va? NÄ inte ett dugg. skiträdda va vi. men tillslut sprang alme fram och tände som tur va.

och DÅ när vi skulle gå ut tog alme upp "plattan" med all målarfärg på och gick mot dörrn. oh så hör jag nån skrika "NEEEEEEEEJ" oh så kollade jag bak. där står alme och kollar ner på govlet. då hade hon tappat "plattan" mä färg på på hela golvet + att det kom på väggen och massa lister mä. fyfan va jag garva! herregud..

askul va? bra humor jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0