so damn beautiful

har precis badat, och nu sitter jag här hungrig som fan. ska nog gå upp oh ta lite kaddkaka som jag och lillebror bakade tidigare idag.

kevin åkte hem idag efter att ha vart här sen i fredags. kmr inte ihåg vilken tid, men det va nångång mellan 2-3 iaf. efter att han åkte har jag inte gjort något alls typ. bara lodat framför datan, med all jävla rätt! fyfan va trött jag är och har vart idag. eller jag är ju alltid trött, men endå..

plugga skulle jag ha gjort. vart de nå då? NÄÄEJ. har tappat bort pappret med frågorna. jävla skit tkr jag för det är nämligen så att jag har ännu ett nytt prov denna vecka som jag inte har pluggat till. snacka om att jag inte kmr hinna få g i allt jag vill ha g i till jullovet. UÄÄÄAH. hatar skolan

whatever, nu ska jag gå upp oh ääääääääääta. sen ska jag kolla på film och efter de SOOOOVA. för imårn äre skola och gym. herregud va tråkigt alltså. men måste börja gå dit nu, har aldrig varit där.. haha!

jaja, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0