she’s bad and she knows

hellåå där kött oh blåbär

nu är jag ÄNTLIGEN hemma. eller jag har vart de i typ 1h nu, men endå..
började 08.40 idag. hade eng, sen matte. efter de lunch, sen idrott. amerikansk fotboll på schemat.
veery skoj! faktiskt. haha, kände mej som värsta biffen mä dom där skydden. h3h3h3h.
iaf, efter idrotten hade vi sv/so och efter de slutade vi. fast alme oh jag stannade kvar i skolan ett tag.
hitta på en massa jädra bus kan jag ju säga. HAHAA fyfan! yadayada, vid halv 5 åkte vi hem till alme.
gjorde chokladbollar, inte lite hlr! trippelsats! DENI;) efter de drog vi till stan oh mötte mysa, sen for vi
till borgis. trökig skola OHJA! hejdå till den säger jag bara. nämen den verka jävligt trökig faktiskt..
efter att vi hade vart där åkte jag hem hit, och nu är jag här. logiskt va?

puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0