rock your body

mhm. vad ska man börja då?
jo, skolan då. var ju illa tvungen att åka till skiten idag! sög just like always. tur att jag har min almedina som lyser upp mina dagar, skulle aldrig klara skolan annars. aldrig!

iaf, efter skolan åkte jag hem. nej det gjorde jag inte! utan jag åkte till stan mä almedinis. köpte ett linne/en klännig(?) och armband. skitfula faktiskt, och ångrar som satan att jag köpte dom. men iaf, bilder finns då längre ner som ni kanske snart märker. men endå, nu skrev jag däää. haha trött som FAAAAAAAN.

whatever, skulle ha vart mä antont idag. men har ju horprov i fysik elr nå imårn så va tvungen att plugga. aströkigt vare. men har hunnit mä oh träffa kevvi oh tom en snabbis mä, sköjsköj.

yadayada, skriver inget viktigt endå. så jag kan lika gärna sluta skriva nu. nu. NUNUNU

så, hejdå fuckface


klänning/linne ginatricot 249,-

thöö fula armbanden ginatricot 129,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0