ooh cherry on top

HOLA BITCHES
jag kom nyss på att jag  inte skrev nå igår. men kände inte fört.

skola på dagen iaf och efter skolan åkte jag hem och gjorde typ.. ingenting? vid typ 7-8tiden nångång kom hampus hit oh va social ett tag. men vid 9 åkte han hem igen och vid 11 kom kevin hit. vi gjorde väl inte nå spc, gick nästan oh la oss på dirr. idag vaknade vi först vid 6, oh så somna vi om, vakna, somna om, vakna osv tills kl7 då vi gick upp oh åt frulle oh så fixa jag mej. sen gick vi till bussen, eller kevin följde mä mej sen cyklade han hem. yes, det va min gårdag de. och lite av denna dag mä!

nu är jag hemma från skolan iaf. är så sjukt trött! men iaf, första lektionen hade vi eng. trökigt som vanligt! sen ma/no med ny lärare som borde brinna. så tkr jag om honom, ingen annat. en dryg jävel helt enkelt!
lunch sen. och efter lunchen hade vi idrott. rätt så skoj faktiskt, vet inte vad som har hänt med mej, men jag har iaf börjat tycka om idrotten. och nu vart jag förvånad över att jag skrev det där! men whatever.. efter idrotten hade vi sv. sjukt slappt som vanligt, somnade på golvet gjorde jag åxå. förjävla skönt kan jag säga att det va iaf!

men nu ska jag äta, sen kolla på andra avenyn, duscha och sen sova. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0