life is a game u win some u lose some

är hemma hos mamma just nu.
efter skolan drog alme oh jag ner på stan en snabbis. ska ju till valbo idag igen. hade tänkt ta bussen dirr från stan, men va tvungen att åka hit oh hämta lite saker innan. lotta skulle ha hämtat mej. men tydligen så skulle hon på nå jävla möte elr vad det nu var! så nu jag måste ta bussen. först till stan, sen byta där till 1an som går till valbo. så sjukt segt.. hatar att åka buss. och bussen härifrån går inte förns 18.03 och hoppas verkligen att jag hinner mä 20över bussen från stan till valbo. annars jävlar sover jag på nån parkbänk elr nå.
iaf! skriver lite mer när jag kommer hem till pappa.

tjuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0