keep it going

igår vare lördag.
en helt sjukt dålig lördag. allt och då menar jag verkligen allt hände då. inget va bra, det var nog dagen gud glömde kolla till oss eller något liknande. inget flöt på, allt är så jävla kaos nu. allt beroende på mej. vet inte vad jag ska ta mej till. det här suger verkligen.

tänker inte berätta något alls om vad som har hänt, inte nu iaf. så ni kan ju gissa på ni.

tillslut kom jag hem, till valbo. men då startar tredje världskriget. pallade inte vara kvar, så tog garagevägen och sprang till bussen. tråkigt nog missade jag den, men åkte med en annan till ikea och satt där och väntade ett tag. då va klockan halv 10 på kvällen. 10 kom bussen och på stan bytte jag buss. åkte hem till kevin och var social med han och tom. trevligt att få tänka på något annat än allt skit ett tag. blev tillslut så att jag sov kvar där. hampus kom förbi en snabbis vid 3 tiden också. idag har vi väl inte gjort något spc, kollat repris på idol. dom modda rabiH aka rabbbbib, medans jag tyckte synd om lille björnen som åkte ut i fredags. yadayada, kl14-15  tog vi bussen till stan. tom drog hem, och kevin oh jag gick till donken och käka. adina emma oh tim kom åxå en snabbis. sen tog kevin och jag bussen hem, elr han hoppade ju av vid han och jag fortsatte hem till mej. nu sitter jag här.

pappa sa att vi skulle ut mä farfar & co och äta. sen ska vi hem till lottas föräldrar och äta. jag är inte dum, jag vet exakt vad som komma skall. yes.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0