HOLA BITCHEES

har precis kommit hem från skolan. ja det är sant! fyfan att komma hem från skolan kl 5 på en fredag. men har man "kvarsittning" så har man. yep.
nå sjukt slapp dag i skolan idag. började halv 9, då gick alla 9or till läkerol och lyssna på en snubbe som va föredetta nazist.. helt sjukt vad mkt som kan hända pga av en enda liten grej. att livet kan förändras så snabbt oh lätt.

jaja, vi satt där i 1h sen gick vi tbx till skolan och gjorde typ ingenting? diskuterade lite om det han hade pratat om oh så bara. sen undertiden alla i klassen gjorde det sov jag. faktiskt! och jag har nog aldrig sovit så skönt i hela mitt liv, även om jag låg lutat mot bordet så vare förjäkla skönt.. h3h3. men sen fikc vi rast och blaablaabla. efter rasten kom patrik tbx. han som hade berättat om sitt liv. vi fick prata lite mä han, sen slutade vi, halv 2.

alme oh jag drog ner på stan en snabbis för lame skulle köpa ny jacka. vid halv 4 va vi tvugna att åka tbx till skolan för att sitta av tiden vi hade kommit försent. 1h alltså till halv5. och nu är jag hemma.
ska hjälpa mamma med  maten nu, vet inte vad som händer senare. men inte ska jag på fest iaf, nope.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0