hallelujah

mysa har nyss givit mej väldigt rolig och intressant information om hur hon bröt sin lilltå. skoj skoj!
är någon intresserad av att veta? ring då 0705673921 och ställ dina frågor

idag vaknade jag vid 7snåret. rätt så tidigt för min del, men ack vad gör det när en så fin och härlig dag väntar i ens så fantastiska liv? efter en stabil frukost bestående av fullkornsbröd och gröt tog jag min spark och begav mej mot den underbara skolan. det är så fantastiskt att få träffa alla glada och fina människor som finns där! efter dagens skolgång begav jag och min kära vännina almedina oss mot stan. vi tog en såkallad buss dit. sparken parkeades i skolan. efter en kort vistelse i staden träffade jag och käre almedina våran gemensamma vännina my. vi bestämde oss för att ta en eftermiddgas kaffe på ett trevligt fik i närheten. kaffe och en bit hederlig knäckpaj fick vi i oss. när vi satt och hade det trevligt kom mina och almedinas kära kollegor max och samuel. de är ett par riktigt trevliga pojkar det ska ni veta! efter en stund begav vi oss hemmåt. almedina hem till hennes stuga medan jag och my begav oss till kära valbo. och nu sitter vi här, 2 fullt friska människor som snart ska ut och gå stavgång i det fina vädret som sverige har att erbjuda oss!
ha en fortsatt trevlig fredagkväll!


MVH elin von hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0