can't keep my eyes off of you

shululu
nu har jag vaknat (näääääe?). väldigt skönt att sova kan jag ju säga. vart inte en så jättelång sömn som jag hade hoppas på. men vafan! min älskade lilla bebis ligger här och han ska alltid hitta en ställe att ligga på som förstör för mej. eller förstör och förstör, men just nu ligger han med huvuvdet på min hand och snarkar som en liten gris. vill inte väcka han heller.. så lite svårt att skirva är det ska ni veta!

känner inte för att äta något, men lär väl försöka få i mig något iaf. lär ju aldrig bli frisk annars. men nu ska jag ta oh ladda ner någon film som den olagliga lilla skitunge jag är. filmtips?

höres


bebis med huvudet på min hand. toppen snuffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0