bad romance

kommer föralltid att hata lady gaga's låt bad romance. det va den som väckte mej vid 06.10
idag och jag kan ju lova att den aldrig kommer att få göra om det. FYFAN vad jag är trött. och hungrig. men är för trött för att orka gå upp ur min varma goa sköna säng. så jag får väl vara hungrig ett tag till.

börjar 08.40 idag. och idag är en såndär dag som jag alltid kommer försent på! men idag ska jag fanimej komma i tid! så nu jag ska sätta mej upp, ta på mej varma sköna kläder, väcka lillebror och sen gå upp oh äta världens frulle!
yes.

juste. jag sitta kvar efter skolan idag mä.. såååå vet inte när jag skirver igen. blir nog lite senare på dagen.

men whatever.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0