allting som vi lovade

ligger i sängen nu, sjukt trött och mensvärken ger sig aldrig.
jag blir galen snart. så det är väl lika bra att försöka sova.

höstlovet är nu avklarat. snabbt har det gått, usch. jag orkar inte
komma tillbaka till skolan, till all stress.
på tisdag blir det ju. eftersom att vi har kompdag på måndag.
apropå stress, jag och pappa ska åka och hämta ut nya medeciner
till mej någon gång i veckan. men först måste jag gå igenom alla
koller igen och yadayadayada.. det tar sån tid med allt. jag hatar
alla piller man ska ta. redan nu har jag säkert 5st olika jag ska ta.

jobbigt. ska på ultraljud snart också. spännande..

men nu ska jag sova. vi hörs imårn mina kära och inte så kära.

natti


Kommentarer
Postat av: Denni

Vilken film kmr bilden ifrån? :)

2009-11-02 @ 17:51:53
Postat av: elin

sv: det har tyvärr jag ingen aning om faktiskt.. :)

2009-11-02 @ 19:05:28
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0