all we need is candlelight

har inte mått nå bra alls idag. haft mensvärk hela dagen.
+ att vi tog sprutan idag. ja, jag bestämde mej för att göra det.
och inte fan visste jag att jag hade en sån skräck för sprutor.
eller nålar och sånt överhuvudtaget. först balla jag ur så adina fick göra
före mej. sen vågade jag, och tusan vad ont de gjorde:(
efter att vi hade tagit sprutan fick vi sitta still i 15-20 min.  men inte fan
hjälpte det något. för nu sitter jag har med magont, har ont i huvudet och
är yr. orkar verkligen inte må dåligt nu.

hampus kommer snart, han skulle ta 20över bussen från stan. så han är
väl här om 30 min. ska försöka hinna städa lite i rummet innan dess.
det ser ut som ett bombnedslag
som mamma och pappa brukar säga
här inne.

yäyä, har inget att säga. så det är väl lika bra att börja med städningen då.

kramisssssss


kolla mitt fina plåster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0