yeah, I think you’re kinda cute when you try and act like you ain’t looking

Sitter och äter glass med blå bär och hallon. Gottgott! Känner mej skit nyttig idag? Fast jag egentligen inte har varit det.. Hm, har ätit 2 kindermaxi, en glass på donken, och glass nu. Vet inte varför jag känner mej "bra", men det är förjävla niiice iaf ! ;) Men asså känner inte ni er grymt snygga när ni är ute i solen? När man känner hur brännan kommer och man blir brun och fräsch. Så jävla grymt. Så sexigt! Damn. Tror nog det är därför, solen gör mej glad. Haha ;D

Vi var och åt på det där stället som hette Patong förr. Har glömt bort vad det heter nu. Aja, vi åt där iaf. Nu ska jag väl inte göra något spc, bara njuta fullt i fan att det bara är några ynka skoldagar kvar tills sommarlovet. Fyfan va skönt det ska bli alltså!

Nisse och jag ska nog åka till sthlm i helgen. Eller så åker jag upp till han i Härnösand, vi får se hur det blir. Något ska vi iaf göra. För helgen efter det är det skolavslutning på fredagen (den 5:e), och så ska jag på bröllop på lördagen. Kanske att jag åker upp på söndagen då också, för han får lov den 12:e, så jag kan ju vara där då. Sen åker vi hem till Gävle tsm..
Jaja, whatever.. Nu sitter jag här och försöker planera för mej själv, haha.

Skriver mer sen, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0