du och din pojkvän

Vad heter ni? elin och nicklas

Hur träffades ni? msn, haha ! eller vi träffades irl första gången hemma hos mej :)

Vad var ditt första intryck? "han ska jag gifta mej med ;)"

Hur länge har ni varit tillsammans? 1 mån och 8 dagar

När blev ni tillsammans? 9 pril

Är ni förlovade? nix

Bor ni ihop? nej, tyvärr :(

Har ni barn? nope, tror jag inte iaf..

Har båda körkort?

Isåfall, vem kör bäst? -

Kommer du ihåg er första kyss? yesbox , det gör jag :)

Vem skrattar mest? jag vet inte? (aa'

Vem sa "Jag älskar dig" först? jag vet inte, han.. tror jag?

Vem är äldst? nicklas är 92:a oh jag är 94:a, alltså är han 2 år äldre än mej . :)

Vem fyller först på året? jaaaag :D

Vem är längst? nicklas,

Vem sjunger bäst? öööh? jag? närå, han är faktiskt duktig, :*

Håller ni i handen på stan? gör vi väl

Kände ni varann innan ni blev ihop? aop,

Har ni någon speciell låt? nä, tror jag inte..

Har ni stora framtidsplaner? stora och stora vet jag väl inte direkt. men thailand feb 2010 ? ;D

Har ni gråtit i varandras armar? nope,

Vem lagar bäst mat? jag är ju usel, så det lär väl bli han då :)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? vi träffas inte på vardagarna :''(

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? OM vi gör !

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? japp, 27 satansjävla skit mil ! och det gör vi fortfarande

Blir ni lätt svartsjuka? nädå, inte så värst :)

Brukar ni bråka? faktiskt inte, :)

Har du slått till han någongång? ja, men på skoj bara :)

Om du bara fick lova han en sak, vad skulle du lova då? att jag alltid kommer att finnas här för han, vad som än händer. och jag älskar han så otroligt mkt! finns ingen bättre än han, han är mitt allt ! <3


Tror du att ni kommer leva resten av ert liv? hoppas det :)

Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer

Vad är det finaste med han? allting, han är helt underbar.

Brukar nån av er prata i sömnen? nä, men jag snarkar väl lite ibland.. hahahah (aa'

Hur långt skulle du kunna gå för han? skulle kunna gå 39420342 varv runt jorden och tbx, och mer om det så skulle behövas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0