blödig, blödigare, ELIN

Åh, herregud.. Jag kollade nyss på grey's anatomy. Jag förstår inte varför jag ska vara så jävla blödig, har varit det på sistonde. Jag börjar förfan böla för ingenting, eller.. Alltså någonting är det ju, men åt småsaker, som jag inte skulle ha bölat åt annars menar jag.

Grey's anatomy handlar ju om massa olika personer, eller alltså patienter. Och idag var en av patienterna en liten tjej, på 6 år. Hon hade cancer, och hennes pappa var där. Hon hade inge lång tid kvar att leva, några timmar bara. Och hennes pappa vägrade att acceptera det.. Han ville att hon skulle åka till Mexico och få behandling där och massa. Men hon skulle inte överleva resan o.s.v. Kollade inte från första början , så jag vet inte vart mamman var. Men hon var inte där när jag såg iaf. Bara några min innan hon dog "accepterade" pappan att ingen kunde göra något åt att hans dotter snart skulle dö, så han la sej bredvid henne i sängen och pratade med henne. Och shit i fan när hon dog alltså, det där jävla piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip som låter på maskinen när dom dör. Då kom tårarna som aldrig förr.. Haha (aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0