" -nu mår jag inte illa längre. oh herrekristus, akta! *bluuwöööh* "

Min älskade älskling har vart här sen torsdags. Därför jag har inte skrivit. Är hellre med han än sitter vid datorn. Såklart!

Jag kmr inte ihåg så jävla bra, i detalj.. Men ska föröska kma ihåg..!

Iaf, på sista så var jag först med Emelie och Adina, vi åt pizza och fixa lite grejjs. Sen åkte Adina och jag till stan och mötte Matilda. Sen drog vi väl hem till mej och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi till stan, vid 9-tiden (tror jag?) och mötte massa som vi egentligen skulle vara med, men jag vet inte hur det vart som det vart. Men Adina, jag och Matilda drog till bollan. Fast innan vi gick dit mötte jag Nicklas också, men han skulle vidare till a-berg. Skit samma, vi va iaf där ett tag, vettefan va vi gjorde där. Men tillslut så gick vi tillbaka till stan och mötte massa, (och fick  tydligen massa nya nr på mobilen). Efter ett bra tag träffade jag älskling igen, och sen va vi med dom hela kvällen/natten. Vid typ 1 tog Nisse, jag, Rickard, Adina & Matilda bussen hem till mej. Matildas mamma hämtade upp Matilda, och vi andra gick hem till mej och sov.

Dagen efter var inte direkt mysig.. Spyor i sängen, eller ja.. Över hela rummet, nästan. Nä, men det va bara att byta kläder, täcken, kuddar, lakan och ta ut blöta madrasser. Men det gick bra det också. Vi (då menar jag Nisse) låg mest hela dagen, :( :(

"N- Nu mår jag inte illa längre.....
*30 sek senare*
N- Nu mår jag illa igen, herrekristus.. Akta! *BLÖÖWUUÖÖÖÖÖH* "

Lite senare på dagen kom Alme , då gjorde jag och Adina oss iordning och gick till ICA och köte cola och choklad. Eller jag köpte cola till Nisse och Rickard. Och en glass till mej själv. Ännu mer senare på dagen piggnade älskling till och vi tog bussen hem till hans mamma och sov där. 

Och nu hörrni, måste jag skynda mej och göra mej iordning. Ska till skolan snart. Eller inte skolan, ska till a-berg och gymma. YEEEEEEEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0