it sounds so damn good, really really damn good !

Nu sitter jag här och äter nå som pappa gjorde nyss, och brukar göra. Det är vanlig yoghurt, apelsin, kiwi, banan och nötter. I vanliga fall brukar vi ha mandelflarn, och inge banan. Men det var gott den här gången med.

Ska gå och sätta på vattnet i badkaret nu, ska bada innan jag ska lägga mej. Fyfan va skönt det ska bli. Somnade ju tidigt igår. Vart trött vid redan 11, så jag stängde av datorn då och somnade direkt. Tror jag iaf? Och ändå är jag trött idag? Woooohoo lixom, jag ska egentligen vara skit pigg? Men det är alltid så, att jag är trött om jag har sovit länge. Och ovanligt pigg om jag har sovit lite.. Konstigt de..

Aja, nog snackat om hur länge jag sover osv. Ska gå och fylla i badet nu ja.




Det kanske inte ser så jäkla gott ut, men det är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0