hemskasöndag

Japp, sov hos älskling inatt. Har varit med han hela helgen, och jag kan ju säga att det finns inget bättre än att vara med han. Helgen har gått hemskt fort, tyvärr.. Vi tog halv 5 bussen in till Gävle, sen gick vi och köpte godis. Eller han köpte godis, och jag nå aaasgoda kakor, (aa' Sen gick vi  till tåget, och han åkte hem :''''(. Jag saknar han redan, fyfaaaaaaaaan :( !

Aja, iaf. När jag kom hem hade pappa åkt och jobbat, och lillebror var inte heller hemma. Så jag satte mej vid datan, och plötsligt så plingade det på dörrn. Gick och öppnade, och där stod 2 små killar. Några grannar, 5-6 år var dom. Så frågade dom om Anton var hemma och om han ville spela fotboll med dom. Men så sa jag att han inte var det, sen frågade dom om dom fick kma in. Och nu har dom precis gått. Dom var väl här i 1h lr något. Skit söta är dom.. :)  Nu ska jag börja göra mat, lillebror kommer hem snart, han är väl säkert hungrig. Sen ska jag nogta en dusch, och sen krypa ner i sängen och sova. Mår så jävla illa.

Jag älskar Nicklas Jokela, mest av allt i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0