bra tidsfördriv

Ligger i sängen med datan i knät. Kom upp från badet för kanske 30 min sen. Har inte orkat torka håret eller något. Så jag får väl skylla mej själv när jag vaknar upp med Jesus-hår imorn. Efter ett tag ringde jag älskling och nu har vi precis lagt på. Jag förstår inte, att man kan sakna någon så mkt som jag saknar han. Det är sjuk. Skulle göra allt för att han skulle vara här med mej nu, allt.

Ligger och luktar på hans linne som han glömde här, ibland är det en jävla tur att han är glömsk ändå. :) Jag älskar han, han är underbar.

Nu ska jag väl sova tror jag. Vart lite trött nu. Och klockan börjar närma sej 12.

Guunatten på er allihopa.


Ge mej glaaaaaaaaaaaaaaaaaas !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0