aaaAA papapapapa , AAa nanan !

Ohja, försent kom jag iaf. Missa hela första lektionen, spanskan. Så när jag kom hade vi typ lunch direkt. Tror jag ? Jag kmr inte ihåg? Aja, lunch hade vi iaf. Och det va uschochbläääää.. Senare på dagen skulle vi plocka skräp (?) JA, plocka skräp....... Så Alme och jag åkte hem till henne och hämtade nå slags handskar som vi kunde ha så vi slapp ta i alla äckliga godis papper och skit som ANDRA har slängt på marken. Yeeeeeah ! Efter det åkte vi till skolan igen, och skulle egentligen ha mentorstid. Men den va inställd, så vi fick en längre håltimme. Efter den hade vi eng i typ 20 min. Sen skulle vi ut i regnet och städa. Vi var väl ute i 30 min kanske? Sen gick vi upp till skolan och grilla korv. Sen hade vi mentorstid, och sen fick vi sluta. Halv 3, grymt mkt bättre än halv 4, som vi slutar i vaniga fall, ;)

Jag kom precis hem, det regnade när jag cykla hem. Så jäkla drygt! Hoppas att värmen kmr tillbaka snart!! Nu ska jag ta ut min frukost från mitt rum, och diska lite. Sen ska jag plugga?! Ja, tänk att det ska jag göra.

TeniXXXXen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0