VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

Jag har lyckats få lite tid vid datan idag, också. Jag är grymt trött, så ni vet ifall det blir en konstigt inlägg..

Men hallå? Det är vår nu, riktig vår. Börjar det snö nu, ja.. Då vet jag inte vad jag gör! Idag var det soligt och hur skönt som helst. Blir väl till att lägga undan dunjackan och ta fram skinnjackan om vädret blir det samma imorn som idag! Yes ;)


Iallafall, började 20 i 8 idag. Helt vanlig skoldag, vad jag minss iallfall. Efter skolan hade jag något möte med min mentor och mamma. Jag hatar skolan, det är det enda jag kan säga om det. Efter mötet följde jag med Alme på eng-stuga. Jag gjorde inte mkt, men fick macka och smoothie ändå, haha ;) Efter stugan åkte jag hem. På väg hem från bussen mötte jag Jonatan och min lilla bebis. Planerat, iofs, men ändå :) Väl hemma gjorde vi inget sp, tills jag stod vid min garderob och skulle byta till mjukisbraxor när jag kollade ut genom fönstret. Och jag bara skrek, för där stod det någon och glodde in. Rakt in i mitt rum, på mej.. Det va Alme, men jag vart ändå rädd! Haha, jag bara skrek. Men ändå, hon kom hit och va social med Jonatan och mej tills 19.00 då vi tog bussen till stan. Jag mötte Hanna och några till, för att gå och sola. Tog adjö av Jonatan, men ca 5 min efter att vi hade gjort det ringde han och sa att hans buss inte gick förrn om typ 1h. Så han mötte oss och vi gick till solariet. Vi va 4 st som skulle sola, och såklart så va det upptaget där. Så Hanna, Jonatan och jag traskade vidare mot bussen. Hanna och jag bestämde att vi skulle åka till stigslund och sola där. Och Jonatan tog bussen hem, till han. Efter att Hanna och jag hade solat gick vi hem till henne och åt lite kvällsmat. Mysigt :) Sen åkte jag hem, har precis duschat, och nu sitter jag här och skriver massa.

Måste avsluta nu, men jag skriver mer när jag får datatid.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0