tisdag

Nu sitter jag här framför brors data och äter macka. Kom nyss hem från skolan, hade idrott sista lektionen, och jag kan lova att imorn kommer jag att lida av en hemsk träningsvärk, tro mej. Men det är härligt, ;) Iallafall, dagens skoldag var så mycket bättre än gårdagens, som tur va. Jag vet inte riktigt var jag ska göra idag. Mamma undrade om jag skulle hänga med henne till gymmet. Men idag orkar jag inte det, får åka dit imorn ist. Jo juste, jag ska kolla på Andra Avenyn, 2 ggr som vanligt. Nu på datan och sen på tvn. Men annars vet jag inte. Har ganska mycket att plugga, men jag "glömde" böckerna i skolan. Satt..

Men jag skriver mer sen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0