så sjukt roligt!

Jag, mamma, lillebror och Stefan satt just uppe och åt mat. När vi kom in på matte kom jag på att jag skulle jag berätta om en gång när jag, Alme och Max skulle gå upp till studion i skolan (på matten). Det var så att vi jobbade med % då. Och så började Alme, jag och Max prata om rea på olika saker, och hur mycket rea men egentligen fick på sakerna. Så berättade Alme och jag om en gång när jag skulle köpa en eyeliner på hm för typ 29,- eller nå? Och så hade jag en reagrej på 20%. Så använde vi den då, och det vart ju inge mycket rea alls då. Och det satt vi och verkligen ASGARVADE åt hela lektionen. Så jävla kul var det. Men iaf, när jag skulle berätta det idag vid matbordet började jag garva och kunde inte sluta. Efter typ 5 min försökte jag sluta skratta och berätta klart. Men det gick inte, dom bara satt och kollade på mej.. Fan va kul det va! Haha, mamma är likadan. Hon sitter också och bara skrattar när hon ska berätta något.

Shit, jag sitter och småskrattar nu. Fan..

Jag ska iaf duscha nu.

;* ;*


Kommentarer
Postat av: almeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

HAHAH , :D

2009-03-25 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0