muffinssmet

 Nu sitter jag här och är chokladmuffinssmet. Så jädrans gott. :) 

Har ju vart i skolan idag, vi hade bara 2 lektioner. Bild och ma/no. Hade missat ett prov i sex och samlevnad, så jag gjorde det idag. Hej mvg, typ :) Eller jag VET iaf att jag kmr få vg :) Så det så! Jag är så jääääävla bra :D :D Efter skolan, stannade Alme, Ronja och jag kvar och gjorde klart ett repotage som skulle vara klart idag.. Tror jag. Iaf, men jag hade glömt mina böcker hemma. Så jag satt väl mest och småskrev lite på repotaget, och lämnade in bokanalysen. När vi var klara skjutsade bossen hem Alme och mej. Haha, så jävla mobbat att få skjuts hem av rektorn. :D  Väl hemma så gjorde jag muffins, eller jag gjorde en smet bara. Pallade inte klicka ut allt på massa formar och ställa in det i ugnen. Och förresten så är det ju mycket godare när det är smet! Så nu sitter jag och äter smet, jättekul att få sjukt ont i magen sen. Ska nog gå och ge lillebror resten. Snart ska jag iaf städa, sen ska jag skriva klart en no grej som jag har missat. 1 av typ 98459385 saker.. Men någonstans måste man börja, ellerhur ? :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0