hellu

igår var jag hemma från skolan för jag mådde piss. Det började i förrgår kväll, då mådde jag illa och hade ont i magen. La mej redan klockan 21.00 (!?). Nästa dag (igår) vaknade jag klockan 7, mådde ännu sämre, så jag somnade om igen och vaknade klockan 15.15. Mycket sömn eller vad? Jaja, är hemma idag också. Mår inte riktigt bra än. Det är så jääävla tråkigt att vara sjuk ska ni veta. Mamma trodde att det kunde vara något från Egypten ? Något virus man kunde ha i typ 1 år ? Får vi verkligen hoppas att det inte är..

Jag ska iaf försöka skriva klart en sak till svenskan, en novell. Hur kul är det på en skala från 1-10 då.. Astråkigt, verkligen! Whatever, vet inte vad jag ska skriva nu. Skriver nog mer sen. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0