a drop in the ocean

Alltså jag trodde verkligen att våren var här. Att man kunde hänga in den varma dunjackan och ta fram skinnjackan. Men nej, absolut inte. För två dagar gick det. Men sen skulle det börja snöa igen, toppen ;)

Igårkväll tvättade mamma min fr-jacka, och det är ju dun i den.. tror jag? Iaf, och sen skulle hon väl torktummla den och så, men whatever. Den hann iaf inte torka tills idag! Så jag fick ta en gammal jacka idag, veeeeeery jobbigt.

Idag var det ju skola, jippie!! Började med gym, eller ja.. Vi skulle ha börjat med gym. Men Alme, Adina och jag hade bytt till ett annat gym pga massa tjafs på det andra, och när vi kom till det nya idag så sa han som jobbade när (eller vem det nu va?) att ingen lärare hade ringt han och sagt att vi skulle komma. Så vi fick gå in i nå jädra skabbrum och byta om, så vi drog därifrån. När vi kom till skolan hade vi lunch, efter det sv/so. Våran "riktiga" lärare i sv/so är på semester, så vi hade en vikarie idag. En helt sjuk sådan.. Jag trodde seriöst att jag skulle dö, fan vad hon var jobbig alltså.. Ska ha henne nästa lektion också. Bläää -.- Efter skolan så åkte jag hem, och efter ett tag kom Jonatan. Vi åt lite, och sen fick jag feta huvudvärken, trodde jag skulle dö. Som vanligt, ;) Nejdå, men jag vart skit trött och ville bara sova. Men vi skulle ner på stan för jag skulle sola. Vi ska ju simma mä klassen imorn, och inte vill man vara en liten blekfis heller. Nä! Vi gick till gymmet där vi mötte Ronja. Sen så solade jag, och dom kollade på.. Haha, kul va? ;) Iaf, sen gick vi till stan igen. Helt dött va det. Ronja drog hem och jag och Jonatan var kvar ett bra tag till. Tog nog 8 bussen hem tror jag. Huvudvärken gick över när jag kom till stan iaf, och det var skönt.

Men nu ska jag sova, ska bara packa klart väskan tills imorn först.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0