sweet like candy candy candy

Förlåt! Jag vet att jag inte har skrivit nå idag och igårkväll.. Men Nisse kom ju igår, han sov ju här. Så satt inge vid datan igår. Och imorse så försvann min data. Får nog tbx den imårn, och så äre en heeeemlisss som ska avslöjas. LID PÅ MÄNNISKA!

Jaja, idag har vi inte gjort något spc alls. Bara vart inne och kollat på tv typ.. och sovit. :) Vi cyklade ner till stan för ett tag sen, och då tog Nisse bussen hem. Whatever, nu ska jag upp oh gö chokladmuffins. Sen ska nog pappa hämta mej oh så åker vi ut till huset. Ja! Vi har fått nycklar nu oh allt. Så det är full rulle där ute nu, mä snickare och allt! Skoj :)

Imårn kommer kära Mysan hem, vid 4 typ.. Ska träffa henne då också. Men innan det åker jag nog ut och lägger mej på bryggan vid huset och badar lite också kanske. GAH! Nice..

Hejdå :) Glöm inte att håll koll efter hemligheten då ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv , Tack så jätte mycket ! :) Detsamma ! :):)

2009-06-29 @ 20:03:41
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0