planera elin, PLANERA!

Jag, elin, ska börja planera litegranna förstår ni. Och nu snackar jag om pengar. MONEY! Inget som jag är toppenbra på arr hålla reda på. Satt därför har jag kommit fram till att

- ..För det första köpa något jag verkligen behöver. Det är det viktigaste att lägga pengar på, i första hand.
- ..Sen så ska jag läga undan typ 200,- elr nå, kanske 300,- varje månad. Får ju 1000,- i månaden. Och jag köper bara skit för pengarna annars, typ godis, äter på donken osv.
- .. INTE LÅNA UT! Jag måste lära mej det nu. Från och med NU kan ni sluta fråga mej om pengar gott folk. DOM ÄR MIIIINA! :D:D

.. Sen så vet jag inte nå mer, får se hur det går med pengarna. Får ju snart, om 5 dagar. Känns som att allt kmr gå åt på dirr. Men får försöka hålla i dom.

Men en sak som är sjukt konstigt är att när jag inte har pengar så hittar jag typ 29837912 saker jag vill ha, och så tänker jag typ "åh, när jag får pengar ska jag köpa den". Men sen när jag väl har pengar så hittar jag ingenting. Då är lixom allt borta. Så jävla surt. Men nu när jag får pengar ska jag iaf köpa en bh. Nu finns det skrivet. JAG MÅSTE KÖPA EN BH, NANANANALALA! nu måste jag göra det.

HEJDÅ PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0