okey så här äre.

Det är så att jag kommer inte ihåg vart fan jag har gjort av mina pengar. Men jag vet, nästan, att någon har baxat dom.
Detta är vad jag kmr ihåg, inge detaljer eller något. Bara det där;

1. sov hos nisse
2. tog bussen till stan
3. åkte hem till pappa oh packa
4. cyklade hem till mamma och fixade mej + hämtade mina 500 spänn
5. alme kom och vi drog till stan
6. tog bussen till pappa och köpta mat m.m
7. gick hem till adina, på vägen köpte jag cigg
8. var hos adina ett bra tag
9. tog bussen till stan mä allt folk. alltså vare ingen som hade tatt dom då, betalade ju buss
10. tog bussen från stan till den där festen, hade pengarna då mä

sen dess har jag inte andvänt dom. gick ju hem mitt i natten, elr nå morgonen någon gång. när jag vaknade på dagen har jag för mej att jag räknade pengarna, mina alltså, och la dom någonstans.. sen ringde pappa oh sa att jag kunde ta 500 av min lillebror till mat oh så. sen cyklade jag till adina, har för mej att jag la MINA pengar här hemma hos mamma någonstans då..





FAN VAD JAG HATAR ATT INTE KMA IHÅG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0