I'm gonna sing it all night long

Adina drog hem för en stund sen. Nu ligger jag i sängen, jag är så sjukt trött och jag feting ont i huvve. Fan vad det är synd om mej alltså! Orkar inte ta någon ipren hlr.

Igårkväll drog ju Adina och Emma till stan. Dom skulle bara lämna en tröja till någon som hade glömt den på festen hemma hos Adina i fredags. Men efter ett tag ringde Adina och sa att allt va kaos och att jag var tvungen att skynda mej till stan. Jag låg lixom och sov, men drog på mej kläder och shit och cykla ner fort som fan. Kaos var ordet. Vi kom hem vid 3 tiden kanske. Tänker inte berätta något mer än det. Eller jo btw!! När allt hade lugnat sej gick Adina, Emma oh jag till donken och åt. Då kom en av våra lärare in, skiiiitfull va han. Haha, pinsamt i skolan sen ju! :')

Jaja, idag var vi ju på stan. Köpte en bh (bild finns längre ner) för lillebrors pengar. Eftersom mina var borta, (JA,dom VAR botra. Berättar mer om det sen.). Emma drog hem och Alme kom ner ett tag. Vi gick mest runt och dödade tid. Efter ett tag cyklade Adina och jag hem, Alme tog bussen. Jag drog hem till mej oh leta pengar och Adina skulle hem och städa sitt rum. Jag hittade inga pengar, tråkigt nog. Adina kom efter ett tag. Och vid typ 9 elr nå cyklade vi hem till henne en snabbis, sen hem till pappa på stan. Vi gjorde inget spc här. FÖRUTOM ATT JAG HITTADE MINA JÄVLA PENGAR, dom låg i ett par byxor (?). Vettefan vad dom gjorde där kmr inte ens ihåg att har lagt dom där. Jaja, dom är tbx iaf, det är det viktiga. Haha, jag trodde verkligen att någon hade baxa dom. Shit.. (a)

Nu ska jag sussa. Godnatt :*


donken


såhäääääär risig har jag vart idag, uhha. och mitt hår ser fan asmörkt ut :o ?


bhn fårn hm. den va på rea, 129,- , 79,-


adina på väg hem från stan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0