glad midsommar folket , :)

Nu är jag hemma igen, efter att vart i äby/skutskär i 2 dagar.

På onsdagen åkte Nisse och jag  hem till Pontus i äby oh var mä massa. Sov kvar där. På torsdagen cyklade vi hem till Nisse, i skutskär. När vi kom fram somnade vi oh sov i typ 1½h. Det va ju gaaaaanska så skönt då? Sen lite senare gick vi ut oh gick mä vovvsen i skogen! Träffade på massa äckliga jävla vita, röda och svarta sniglar. Inte ett dugg mysigt. Bara jag tänker på det ryser jag. Uscha! Jaja, whatever.. Sov där iaf.

Idag tog jag bussen hem vid typ 1 eller nå. Och nu är jag hemma hos pappa. Ska packa lite, sen åka hem till mamma och fixa mej. Sen drar Alme och jag till Adina och Emma i skutskär. Får se vad vi hittar på , mot kvällen drar vi in till stan, förmodligen till någon fest somewhere. Skriver imårn elr senare idag.

Juste, ska ladda kameran. Så det kmr nog lite bilder imårn. Elr vi får se :)

 Tjenixx, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0