FÖRLÅÅÅÅÅÅT !

Är ju i Härnösand hos älskling. Han har inte fått lov än, så jag åkte upp hit med han.Han får lov på fredag, då åker vi hem. :)




Jag vet inte varför jag inte har skrivit , Nicklas har ju varit i skolan. Och då har jag bara vart  här .. Jaja, det är väl skit samma. Jag skriver ju nu. Nicklas tog ledigt idag, men just nu är han på skolan och hämtar något. Han kommer snart, och då ska vi äta frukost. Jag är så jäääkla hungrig...

I fredags vare skolavslutning, sen åkte jag på bröllop. Jätte fint vare. Ska ju lägga ut bilder, men det är nå fel på datan så när jag ska gå in och kolla på bilderna så stängs allt ner. Skit drygt!! Men jag ska försöka fixa det. Jag lovar ;)

Igår var Nicklas i skolan tills typ 11-12. Sen kom han hit, och vi gjorde väl inget sp. Eller vi gick till affärn och köpte mat och sånt. Sen när vi kom tillbaka vid 2 tiden gjorde vi mat. Baconpasta. Och det vart goooott, :D Det var det ända jag åt igår. kom jag på nu.. Förutom godiset som vi gick och köpte vid 7. Skit samma, idag vet jag inte vad vi ska göra. Men något hittar vi väl på. :)

Ska försöka fixa fram bilderna nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0