com hem suger kuk ! & jag är med barn, för 1 h..

Alltså com hem borde inte få finnas! Det suger verkligen!! Igår funkade inte internet på HELA dagen.

Det var anledningen till att jag inte skrev något igår.

Kan ju dra gårdagen lite snabbt. Vaknade 2, gjorde inget sp. Vid 3-4 tiden kom Alme hit, och vi gjorde chokladbollar. Vi bestämde att vi skulle åka till stan. Så hon åkte hem och hämtade pengar och gjorde sej iordning. Jag tog en dusch och gjorde mej iordning. Sen kom Alme hit och så cyklade vi till stan. Mamma fyller år den 13 , så jag köpte en sak till henne. Sen gjorde vi väl inget mer spc än gick runt och kollade, elr vi åt på donken.. Sen åkte vi hem.

 När vi kom hem gjorde vi typ inget, men efter ett tag kom My och Fanny. Oh så lurade Alme och jag My att jag var med barn. Hon trodde på det också. Haha, dt va så jäkla kul. Hon bah "Får jag höra? Man kanske kan höra det?". Fast sen, typ 1 h efter berättade vi att vi skoja..

Jaja, vid halv 12 gick dom hem. Och jag somnade vid typ 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0