and eh, there's nothing else I can say, eh eh, eh eh

Ååååh, min fot är as svullen ! :o Och jag är så jäkla trött på att gå på kryckor nu , det är ju skit jobbigt!!

Skit samma. Vaknade lite för sent idag, men jag hann.. iaf =) ! När jag vaknade så såg jag att det hade blött igenom på foten. Men jag har bara en såndär sak som man har över tejpen. =( Får vänta med att byta helt enkelt.  Iaf, innan skolan åkte pappa och jag oh hämtade ett par kryckor hos farfar. Det var jobbigt att hoppa på ett ben, men inte fan var det mindre jobbigare med kryckor. Kommer få världens träningsvärk i armarna!

Första lektionen var iaf eng. Gjorde typ ingenting, förutom att kollade på film och åt godis. Sen hade vi sp, då var vi ute och spelade fotboll och fikade. Eller jag spelade inte, kollade bara på. Och sen efter pn hade vi lunch. Sen ma/no, och då fick vi tbx massa prov, sen kollade vi på film och åt massa popcorn och drack saft . Haha! :) Men vi visste faktiskt inte om popcornen och saften! Våran lärare överraskade oss serru ;)  Vi slutade vid halv 3. Då tog jag och lillebror bussen till stan, till Lottas salong. Skulle egentligen bara vänta på Anton, medans han klippte sej. Men tillslut så satt jag där själv. Och gjorde tvärt emot för vad jag egentligen skulle göra.Jag färgade mitt hår ljusare (!!!!!!!!!!!) och klippte det lite, topparna bara. Men ändå?! Öhöhöhöh, jag är blondie/rödtott!! SNYYYYFT! :'( Det blir väl till att färga det efter sommarn, det skulle ändå blekas och bli fult om jag färgade brunt nu. Tråkigt.. Jaja, vi va på Lottas salong till halv 7. Då drog vi och åt kebab, sen skjutsade hon hem mej och Anton. Nu är vi här hemma själva, pappa är och jobbar. Han blir borta länge nu. Tills på lördag.

Aja, ska äta upp min chokladboll nu.
Hej, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0