vi får inte vänja oss för då är allting förstört

'Imorse' vi 1 tiden väckte mysa mej genom att stå och skrika in genom mitt fönster (som va öppet). Sen efter ett tag satt hon på min säng. HM.
iaf så sa hon att vi skulle åka till valbo med hennes mamma , så jag skyndade mej upp och gjorde mej iordning.. PÅ EN JÄVLA KVART ! fan.., jag är grym!

vid halv 2 satt vi i biden på väg till valbo. gick runt och kollade .. och kollade , och kollade lite mer. hittade INGENTING ! fyfan. men när vi va inne på skohuset hittade jag 3 skor, kunde jag ha nån av dom? NÄEJ. stl 37 var för stort och 36 fick jag inte in mina feta fötter i, elr så var väl skorna jävligt smala bara.. har 36 på alla andra skor.
iaf, det kändes jävligt pissigt.
efter ett tag ringde mamma oh sa att hon oh lillebror också var i valbo. träffade dom och vi åkte typ dirr till stan och åt.

och nu är jag hemma, mysa kmr snart. då ska vi åka oh sola somewhere.

PUsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0