sömnproblem och äter inget..

Kom nyss på att jag inte har ätit något på typ 3 dagar.
Det började i förrgår, har inte haft någon aptit. Inte vart sugen på mat, jag vill inte äta. Förstår inte varför. Idag har jag inte ätit något alls.. Ingenting. Jag känner inte att jag är hungrig, vill inte äta. Det finns inget sug efter mat, godis eller något annat.

Ätit och sovit under dom 3 sista dagarna;

lördags;
-mat;
ingen mat efter 12 tiden på dagen, tänkte inte något på det då. det var så mkt annat jag tänkte på just då.
-sömn (natten till lördag);
(pappa hämtade mej hemma hos han, oh så åkte vi till valbo. pratade med lotta men jag satt mest bara och grinade hela tiden.) gick och la mej klockan halv 12 p.g.a huvudvärk oh att jag mådde illa. tankarna snurrade runt i huvudet, och tårarna bara rann. somnade tillslut klockan 3. vaknade igen kl  halv5 , somnade om 8 sen vaknade jag 9 och låg bara kvar tills kl10 när lillebror gick upp.

igår (söndag, det började mest då. mådde bara dåligt och illa);
-mat;
mådde jätte illa när jag vaknade kl 9. gick ju upp 10. satt vid köksbordet mä pappa och lillebror, tog en macka. men åt den inte, kastade den när pappa gick. drack lite vatten. inget mer på dagen, även fast pappa hade köpt massa godis och glass och gjort laxpasta som jag brukar älska. my/adina fick godiset. senare på kvällen köpte pappa max till mej oh adina, åt nästan ingenting. kastade nästan allt, och gav lite till vovven.
 
-sömn(natten till idag);
my sov hos mej. inte lika mkt tårar den natten. my somnade runt 2tiden. jag somnade kanske 30 min senare, vaknade vid 3igen, och då hade jag bara sovit i 30 min. somnade om halv 4, vaknade 5. somnade om , vakna 7 sen sov jag till 9. my vaknade 12.

idag;
-mat;
ingenting alls, elr en tugga av knäckebröd, försök till en frukost. men sen inge mer, och kl är nu 21.22
-sömn;
-

inte mkt att hänga i julgranen precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0