skjuter du skjuter jag tills ingen är kvar

klockan 10 vaknade jag av att en hund flyger upp i sängen, för att sen lägga sej vid mitt huvud och snarka. yäy.
lurarna låg lyckligtvis nära till hands, så drog på green day's jesus of surburbia på högsta. sen somnade jag om! har alltid haft lätt att somna till den låten.. vet inte vaför, men såäre!

nu är jag vaken igen, vaknade av att massa skrev på msn.. kul? nå otroligt!
tror inte att det blir nå bada för oss idag iaf. gud verkar inte tycka om oss längre. fan åxå. men ska nog dra till huset oh kolla hur det går där. köket är nog på plats idag.

vi ber och hoppashoppashoppas
att vädret blir bättre, och att dagen blir en bra dag. AAAMEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0