så här kul kan man ha kl 01.44 på natten om man heter elin och my

på msn, palla inte printa oh shit. kopierade ist :)

mylundberg säger: elin
elin säger: my
mylundberg säger: men jo du vet hon elin som är blond och fjortis??
elin säger: ja, hon ja. bor i sätra va ?
mylundberg säger: ja, på typ smultron eller nått bär
elin säger: aha. aa. hon verkar ju helt störd lixom ?
mylundberg säger: ja jag vet men i alla fall.. hon tror att vi är kompisar och skriver saker till mig heeeeeeela tiden plus att hon kommer hi lite ibland :s en gång när jag kollade på TV så stog hon utanför mitt fönnster och vinkade, helt stördlixx
mylundberg säger: såhär såg hon ut:
elin säger: men gud ? :o
mylundberg skriver:
*skickar ful bild*
elin säger: vadå ? stod hon bara där ? :o
mylundberg säger: typ alltså
mylundberg säger: ja och flinade
elin säger: shit? värsta puckot ? :s
mylundberg säger: och vinkade
mylundberg säger: JAG VET!
mylundberg säger: :o :o
elin säger: fast hon är ju jävligt snygg.. om man tänker efter ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0