move it to the dance floor

är hos adina nu, hennes mammas förra kille, som för övrigt va as het, hämtade oss vid hang loose.

det va asnice där.

när jag kom hem till adina va redan hon emma oh jossan klara. så jag gjorde mej iordning lite snabbt sådär. men emma och jossan drog till stan innan adina och mej. för först åkte ja hem oh skulle hämta en bh, sen hem till adina igen. sen sprang vi till bussen, men vid busshållplatsen kom jag på att min biljett va hemma.. så vi givck tbx till adina, hämtade nyckeln, cyklade hem till mej, hämtade biljetten och sen tog vi bussen till stan. där mötte vi massa massa folk. gick runt ett litet tag innan vi drog till hang loose på diiisco. yeaah !

pappa skulle egentligen hämta mej efter.. men när jag ringde han va han typ asfull...  så drog hem till adina ist..eheh, ska prata allvar mä den karln imårn :)

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0