kör hårt till vi däckar japp japp

Okey, ska försöka göra det här lite kortfattat då.

(igår;)
Emma och Adina kom hit, och efter ett tag kom Alme. Vi gjorde oss iordning och köpte dricka och sånt. Sen drog Alme hem, och Adina, jag och Emma tog 11 bussen till stan. Vi var där ett tag och träffa massa folk, sen drog vi till aberg på fest. När vi gick av bussen träffade vi några skitschyssta tjejer som skulle till samma fest som vi, fast ingen av oss visste exakt vart festen var. Men vi hittade dit rätt så snabbt, det var inte så mkt folk där när vi kom. Men det kom fler lite senare. Träffade Rickard, Emil oh Pontus där mä, och vi kom fram till att dom skulle följa mä oss hem och sova hos mej. Vi tog
nog 1elr 2 bussen hem. Även fast jag jävligt gärna hade vart kvar ett tag till, menmen.. Det var kul så länge det varade :) När vi kom hem till mej så åt vi lite oh så, lekte lite mä katterna gjorde vi också ;D Sen gick vi oh la oss. Eller Emma valde att sova uppe i mammas säng, och jag, adina, emi, pontus och rickard sov i min säng. Trångt? YESBOX! Emil, jag och Rickard skulle först sova skavfötters med Adina och Pontus. Men sen fick Pontus en genial idé, vi lade oss på andra ledden av sängen. Fötterna/benen stack ut, men vafan. Jag är kort, så jag led inte av det så mkt. Led nog mer av Adinas putande rumpa och Emils ben. :D

Här kommer lite bilder iaf :)


  


rickard mä adinas löshår och min tröja (yy'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0