kladderkladdisscchh

Åkte hem från stan vid 11-halv12. Det sög totalt.
Iaf, när vi kom hem så hängde min tröja ut från mitt fönster. Man ba WTF.. Menmen. Vi gick in, oh så gjorde vi typ inge, satt bara vid datan.

Men efter ett tag så plingade det på dörrn. Och gissa om vi vart rädda! Fönstret var ju öppet, och grejen var inte nere. Så man såg ju in i mitt rum. Så vi kunde i gömma oss. Men jag gick och öppnade iaf,
och där stod Danne. Men fyihelvete vad rädda vi vart. Haha..

Nu har han typ precis åkt hem. Mysa och jag håller på oh gör kladdkaka. Men när vi skulle ha i ägget (ja, vi hade bara ett) så var det hårdkokt. yey..

Nu har Mysa plattat ut 'smeten' på en tallrik och haft över lite vaniljsocker, pärlsocker och strössel på den. Man måste ju passa på sista dagen man får äta godis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0