'han hade en sverigetröja på sej?'

Efter att vi hade vart på banken och stan så mötte vi våra kusiner. Efter det åkte vi och handlade tills ikväll. På affärn tog jag och moa en kundvagn och körde race i affärn. Jag tror inte att någon tyckte om oss just då. Haha, men kul som fan vare! :D

När jag och min kusin som är 9år var på affärn gick det en turk förbi oss. Han gick och pratade med sin pappa.
 
kusin- vad sa dom?
jag- jag vet inte. jag kan inte det språket..
kusin- men!
jag- va?
kusin- han hade en sverigetröja på sej? varför hade han det?
jag- *asgarv*

Jag vet att mina humor inte är den bästa. Men vafan, det var ju askul :')

Nu har typ alla kommit hit, 13 pers är vi. Hm.. Kameran är mä :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0