dagens ;

DAGENS VILL HA: nya skor
DAGENS KLÄDSEL: inge, än så länge.. ligger fortfarande i sängen :)
DAGENS FRISYR: knut på huvvä, än så länge iaf. men det lär ju ändras
DAGENS LÅT: enrique iglesias - on top of you
DAGENS PLANER: stan, sen fixa dricka, oh sen sommarkväll . oh träffa emma och adina mä :)
DAGENS SAKNAD: jonatan :( :(
DAGENS DUMMASTE: att jag vet att jag inte kmr köpa skorna :(
DAGENS MISSLYCKANDE: inget, än så länge
DAGENS DROG: smultron ! ;)
DAGENS KÖP: inget.... ÄN SÅ LÄNGE x121323
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: lycklig som få
DAGENS CITAT: fuck u .. haha nä, men vafan är citat då ? :)
DAGENS ROLIGASTE: ehm, de får bli alme.. när hon berättade om sin dröm. även om det inte va nå kul... så är hon den ända jag pratat mä idag. haha :)

btw så tror jag aldrig att jag har skrivir 'än så länge' så många ggr i hela mitt liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0