tisdag

GAAAAAAAAAAAAH !
Jag dör, det är så himla tråkigt att vara sjuk. Imorse kunde jag typ inte ens resa mej upp, det bara snurrade till i skallen. Men efter några ipren kunna jag göra annan än bara ligga still och sova. Så jag gick upp och gjorde muffins, men såklart glömde jag dom i ungen. Och när jag väl kom på det va det för sent, kulkul.. Och hallå!? Är det inte andra avenyn idag ? Det måste jag kolla upp! Ah jag vet inte vad jag ska skriva ? Har ju inte gjort så mycket idag, men jag ska väl försöka gå upp och äta något. Skriver kanske mer sen, :)

MEN JUSTE !
Ser ni så fin bloggen är, lr ja.. Jag har faktiskt gjort det heeelt själv. Så om man tänker så, så är det väl rätt så bra gjort, huh ? (a) Fast den är inte klar än, :)

tjoho , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0