samma dag, samma virus, samma träningsvärk

Japp, somnade om ett tag. Sen vaknade jag av att en såndär-som-tar-bort-snön-från-vägarna (glömt vad det heter) körde omkring utanför mitt fönster och lät, förjävligt, jo. Jag har verkligen inget att göra, jag har precis kollat på barnvagnar, och det är grymt kul, helt seriöst, men nu har jag sett alla ca 100 ggr! Jag har tråkigt gott folk!

Jag fick ju pengar igår, 1000,- . Så jag kan ju försöka hitta något att spendera dom på iaf, och jag tror inte att det ska vara så svårt. Fast för dom pengarna måste jag köpa en julklapp, ja julklapp, till min lillebror eftersom att jag inte hann köpa någon åt han till julafton, och fylla på mobilen med 195,- . Då har jag ju ca 600 kvar efter det, vad jag lägger dom pengarna på vet jag inte än, men det ska väl inte bli så svårt, somsagt.

Hur går det med godisförbudet då
? Jotack, bra!    YEEEEEEY (y)

Nämen hörrni, är det ingen mer än Alme och jag som är sjuk ? Någon som kan vara lite social sådär på onsdagsmorgonen?
[email protected]




slänger in en bild på mej också, bara sådär :)

Kommentarer
Postat av: susanne

JAG ÄR SJUK :*

2009-01-21 @ 15:30:07
URL: http://susanneee.blogg.se/
Postat av: rickard

det heter plogbil;D

2009-01-21 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0