lör/sön

igår, lör ;
Vi missade såklart 2 bussen till stan, så vi tog 3 bussen in. Hittade ingenting till lillebror, men jag köpte ett par skor. Till mej själv (6) :D. När vi kom hem kom vi på att vi ville hyra film, och lillebror ville följa med. Så vi gick till bussen, men då ringde mamma och sa att hon nästan var hemma, så hon skjutsade oss ner till stan. Och det var tur att hon var med, för jag hade inte mitt kort på mej, och jag får inte hyra utan det. Efter typ 100 år bestämde vi oss, eller ja, jag och anton bestämde att vi skulle hyra "Stomp the yard" och "Step up 2: The Streets" . När vi kom hem kröp Jonatan och jag ner i sängen och kollade på Step up 2, sen somnade vi. Tidigt ? Japp.

idag, sön ;
Jag vaknade vid typ 9. Då sov Jonatan fortfarande, så jag satte mej vid datan. Men efter ett tag var det föööör tråkigt, så jag väckte han. Han satte sej vid datan och jag tog en dusch, efter det åt vi frukost. Sen bestämmde vi att vi skulle åka till stan, tog 12 bussen in. När vi kom ut var det världens skitväder, SLASK GOTT FOLK, härligt va ? Men skit samma, jag skulle ju hitta något åt lillebror på stan, och det gjorde jag faktiskt! Köpte 3 skräckfilmer åt han, för igår när vi hyrde film tjatade han om massa olika skräckisar, men eftersom att jag hatar sånna så vart det ingen sånn då. Hoppas han blir glad då, haha. Och jag köpte 3 "Depend Ögonbrynsknivar". SMYGREKLAM, WAAH! Och så köpte jag en hudkräm, höhö. Vi hann äta också, på donken. Hm, tjock va? Vi tog 14.20 bussen hem, väl hemma så gjorde vi inte så mycket. Men jag tror att det lutar mot att vi ska till ica och köpa Daimtårta. MUMMA!! Skriver kanske mer sen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0