lördag

Jonatan sov här inatt. Vaknade av att pappa och lillebror kom hem, men dom åkte nästan direkt igen. Vi gick upp och åt frukost, satt vid datan m.m. Vid 12 skulle jag hem till hanna, så vid 11 började vi gå mot Jonatan, vi lämnade hans cykel där. Sen följde han med mej till stan/bussen. När jag kom hem till Hanna fick jag min älskade julklapp. Åh, jag älskar både byxorna och läppglanset. Iaf, Hanna sa att farfar kanske skulle köpa en lägenhet i Vista Cay Orlando, och om det blir så ska dt tillbringas många sommrar där kan jag ju säga! :D Eller hur då Hanna ? Aja, Hanna skulle åka till muppsala vid 5, så Jonte skjutsade hem mej då. Efter lite om och men kom Alme och My. Vi skulle köpa kebab, och Alme och My var redan där så jag frågade om Alme kunde beställa åt mej;

E- Kan du beställa en kebabrulle åt mej ? Utan lök, röd sås, och såndär stark grön gerj.
A- Javvist!

Mh, och när jag kom dit satt Alme och My där. Efter ett tag var maten klar, (dom hade lagt ner allt i påsen);

E- Jag ska betala den här (en läsk) och kebabrullen
..
Pizzasnubben - Kebabrulle ? Ni beställde ingen kebabrulle ? Bara en kebab med bröd.
*Elinkollarkonstigtpåalme*
E- HMMMMM.. Jag tycker inte om kebab med bröd, kan ni inte göra en kebabrulle ?
Pizzasnubben; Men det är samma sak ju. Bara att man rullar ihop kebabrullen..
E- Ja, men kan inte ni bara ta ett sånt bröd då, och lägga i det som är i kebabben med bröd då ?
Pizzasnubben - Nej, då måste vi göra en ny.. Men det är ju samma sak?
E- Men jag tycker inte om det ju..
Pizzasnubben; Men ni får iaf betala för kebabben med bröd.
E- Meeeen, jag tycker inte om det..
*Hållerpåsåetttag*
Pizzasnubben; Jaja, vi gör en ny då. Den är snart klar.
E- *vääädigtnöjdöverattjagalltidfårsomjagvill* Äre säkert ? Tack så jättemycket!

När jag hade fått min älskade kebabrulle gick vi hem till mej. När vi had ätit klart mådde Alme illa, så hon och My åkte hem. Och då kom Jonatan, fast jag ville vara själv (6). Höhö, nejdå. Han är alltid välkomen, förlåt för att jag vart sur Jonatan (aa)..
Pappa är i valbo, likaså lillebror & Ossian. Så jag va ju tvungen att ha någon här inatt, som kan skydda mej från allt ont.
 Ja, vad ska jag mer skriva .. Jo, att jag vääääldigt gärna vill åka till kb imorn. Ja.. Hm, men nu vet jag inte vad jag ska skriva. Jonatan bara tjatar på mej att han vill sitta vid datan. ;) Men jag ska ladda upp några bilder först. SÅDESÅ, 

krampåer :)


Det är inte vad ni tror det är. Det är tuggummi, I MIN SÄÄÄNG !! Tänk att jag är så dum så att jag lägger ett tuggummi i sängen, och inte nog med det. Jag satte datan på det, så nu är hela datan full med tuggummi.. Kul!


Hanna tvingade med mej godis hem som hon hade köpt i USA. Världens jävla godaste godis!! Någon chokladmojjs, med jordnötsmör i ! Godaste jag ätit i hela mitt liv, tyckte pappa med.. :) :)


Så, det vart 2 bilder iaf..


Kram, igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0