FREEEDAG, UNDERBARA FREDAG

Så jädra skönt att det är fredag, den här veckan har ju bara susat förbi. Det har gått skiiiitsnabbt!
Skoldagen har varit bra, idag också. Och som vanligt så sov jag över, skulle ha vaknat 6 men jag tyckte tydligen att jag skulle sova 2½ h till. Men det gick bra ändå, kom i tid :) Första lektionen var bild, lika slappt som vanligt. Vi håller på med en sak om hinduismen och buddhismen, ska göra något tempel. Vi skulle vara klara idag, men mh, jag & min grupp är inte riktigt klara än.. Så det blir till att stanna efter skolan på måndag och göra klart allt. Efter bilden hade vi lunch, och det var pizza. Ganska gott, faktistk. Och efter lunchen hade vi Ma/No i 2½ h, jobbade matte första timmen. Eller ja, jobbade och jobbade. Masserade rättare sagt. Men saker vart gjorda iaf, och det behövdes! TACK ! Sen hade vi rast på 25 min (?). Sen vare PROOOOV, uuuscha . Men det gick så jääävla bra, herregud. Det trodde jag verkligen inte, men det var lätt, fast jag inte had pluggat något. Haha, ibland har man tur. Det är iaf ett g, kanske vg. Får hoppas på det ;) Vi fick sluta efter provet, men det gick ju över skoltiden ändå, så det spelade ingen roll. Pappa hämtade mej och så åkte vi hem. Nu har jag precis ätit mat, och snart kommer Alme. Vet inte vad vi ska göra, äta kakor kanske ? AHAHHAHAHAH (6) Och jag vet att dt bara är Alme som fattar det där.. haha " jag ska inte skriva om det i bloggen om du trodde dt ? " HAHAHAH, x)  Nä nu börjar jag bara flumma. Jag skulle ha åkt till kungsberget imorn/söndag, men jag tror inte att dt blir så. Och det är förjääääävla synd. Tycker både jag och susanne..

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄHÄHÄÄH (6) COOOOOOKIES

2009-01-30 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0