borta bra..

så jävla skönt att vara hemma igen.
kom hem runt 12-1 inatt. 


idag, måndag ;
vaknade kl 6, duschade, åt frukost, och fixade mej oh så. kl 8 tog jag bussen till dansen, och efter dansen bar det av till skolan..  det var en ganska lugn dag, eller en rätt så slapp dag. jobbade ingenting eftersom att vi gick till biblan ist. tog bussen därifrån, gick av vid skolan, hämtade väskan och sen tog jag bussen hem. efter lite om och men kom käre jonatan och hälsade på, och det var ju inte helt fel. :) vi gjorde .. ingenting typ ? förutom att fixa min nya data. vid halv 11 skjutsade mamma oh jag hem han.  och nu ligger jag här med en riskudde och tycker synd om mej själv. har så grymt ont i magen , mår illa, och när jag reser mej upp blir jag jätteyr och allt snurrar och jag måste sätta mej igen. ska väl försöka sova nu ändå.

kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0